Zaloguj się do RUPI – proces logowania obejmuje wprowadzenie danych, takich jak login i hasło, aby uzyskać dostęp do osobistego profilu na rupi.pl. Możesz użyć swojego adresu e-mail jako login RUPI, który został podany podczas rejestracji. Jeśli nie masz jeszcze konta, skorzystaj z przycisku rejestracji lub przejdź na stronę konta klienta na rupi.pl.
Aby zalogować się do Rupi (profil klienta RUPI/konto Rupi, na którym będziesz ubiegać się o kolejną pożyczkę RUPI):
Hasło – ustawiane podczas rejestracji na Rupi (hasło można zmienić)
Po wprowadzeniu prawidłowych danych do logowania na Rupi.pl zostaniesz przekierowany do swojego Profilu Klienta Rupi (Konto Rupi), a w przypadku podania nieprawidłowych danych do logowania otrzymasz komunikat „Nie znaleziono klienta”. Oczywiście warto też mieć na uwadze, że login Rupi może być chwilowo niedostępny, np. gdy system Rupi przechodzi prace aktualizacyjne – nie logujesz się poprawnymi danymi – w takim przypadku należy poczekać, aż konto Rupi staje się ponownie dostępny.
Zapomniałeś hasła RUPI? Skorzystaj z przydatnych informacji dla klientów:
15.03.24 12:15
Jestem bardzo zadowolona z usług Rupi. Otrzymałam pożyczkę szybko i bezproblemowo, a obsługa klienta była bardzo pomocna i uprzejma.